ΜΕΝΟΥ
Logo

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη δήλωση συγκατάθεσής σας

Γιατί δεν μπορεί να γίνει επεξεργασία του αιτήματος για το email μου;

Σε περίπτωση που η διεύθυνση email που έχετε δώσει, έχει ήδη δοθεί στο παρελθόν, δεν θα μπορέσουμε να επεξεργαστούμε το αίτημά σας. Εάν επιθυμείτε να λαμβάνετε επικοινωνίες μας, συμπεριλαμβανομένου προωθητικού χαρακτήρα μέσω email (ή κινητού τηλεφώνου που έχει ήδη δοθεί από κάποιον άλλο, για παράδειγμα: θέλετε να δηλώσετε ένα email που μοιράζεστε με τους συναδέλφους σας και ένας από τους συναδέλφους σας έχει ήδη δώσει το συγκεκριμένο email, δε μπορούμε να επεξεργαστούμε τα δεδομένα σας στο CRM σύστημά μας. Αυτό συμβαίνει επειδή ένας αναγνωρισμένος λογαριασμός στο CRM σύστημα μας, είναι συνδεδεμένος με μία μοναδική διεύθυνση email ή αριθμό τηλεφώνου. Αυτό το κάνουμε για να προστατεύσουμε τα δεδομένα σας.

Γιατί απορρίπτεται το αίτημά μου;

Εάν δεν μπορούμε να αντιστοιχίσουμε τις πληροφορίες που παρείχατε σε έναν λογαριασμό στο CRM σύστημα μας, θα απορρίψουμε το αίτημά σας. Το κάνουμε αυτό επειδή προκύπτει ότι δεν πληροίτε τις προϋποθέσεις για να λαμβάνετε τις προωθητικές μας επικοινωνίες, καθώς μπορεί να μην είστε Επαγγελματίας Υγείας.

Γιατί χρειάζεστε επιπλέον πληροφορίες για να επεξεργαστείτε το αίτημά μου;

Εάν δεν μπορούμε να σας αντιστοιχίσουμε αυτόματα με τα δεδομένα που έχουμε στο CRM σύστημά μας, προχωράμε σε μη αυτόματη επεξεργασία του αιτήματός σας. Επομένως, ένας από τους συναδέλφους μας μπορεί να επικοινωνήσει μαζί σας για να ζητήσει περισσότερες πληροφορίες για να αντιστοιχίσει αίτημά σας στο CRM σύστημά μας. Αυτό θα συμβεί μόνο εάν οι πληροφορίες που παρείχατε δεν επαρκούν για την αυτόματη ή μη αυτόματη επικύρωση του αιτήματός σας.

Εγγραφείτε

CP-381050/JMC/0323/007 -